Onze partners


MasterCard

Als toonaangevend wereldwijd betalingsbedrijf is MasterCard Worldwide trots op zijn positie in het hart van de handel, om het leven gemakkelijker en efficiënter te maken voor iedereen, overal. MasterCard fungeert als een franchisegever, betalingsverwerker en adviseur van de betalingsindustrie en maakt handel mogelijk als cruciale economische schakel tussen financiële instellingen, overheden, bedrijven, handelaars en kaarthouders wereldwijd.

In 2010 werd 2,7 biljoen bruto dollar gegenereerd door de producten door consumenten over de hele wereld. Aangedreven door de MasterCard Worldwide Network - het snelste netwerk in het verwerken van betalingen in de wereld - verwerkt MasterCard meer dan 23 miljard transacties per jaar en heeft de capaciteit tot 160 miljoen transacties per uur af te handelen, met een gemiddelde netwerk responstijd van 130 milliseconden en met 99,99 procent betrouwbaarheid.

Dankzij MasterCard’s wereldwijde netwerk en portfolio van merken zoals MasterCard®, Maestro® en Cirrus®; een reeks van belangrijkste producten, zoals credit, debet-, en prepaid, en innovatieve platforms en functionaliteiten, zoals MasterCard PayPass™ en MasterCard inControl™, verleent MasterCard diensten aan de consument en het bedrijfsleven in meer dan 210 landen en gebiedsdelen.

Meer info vindt u op www.mastercard.com


Visa

Iedereen kent het merk Visa. Ongeveer een kwart miljard Europeanen heeft immers een Visa-kaart. Een kaart die op miljoenen plaatsen aanvaard wordt en bij duizenden geldautomaten kan gebruikt worden.
Visa houdt zich bezig met niet-contante betalingen. De belangrijkste doelstelling is om geleidelijk aan andere betaalmogelijkheden – met name contant geld en cheques – te vervangen door snellere, veiligere en gebruiksvriendelijkere elektronische betalingen.

Visa vormt een belangrijk Europees betalingssysteem dat het exclusieve eigendom is van Europese banken. De organisatie concentreert zich op de specifieke behoeften en karakteristieken van Europa.

Visa staat voortdurend onder streng toezicht. Dat is niet vreemd, gezien de waarde en het volume van de uitgaven die worden gedaan via het Visa-systeem.
Overheden en toezichthouders verwachten dat Visa zorgt voor open, onpartijdige betalingssystemen. Consumenten verwachten gemak en veiligheid. Winkeliers verwachten mogelijkheden en ontwikkelingen die zorgen voor hun groei.

In deze unieke situatie moet Visa Europa zorgen voor gedegen goed bestuur. Ook al opereert Visa als een coöperatie, het bestuur en financieel management zijn te vergelijken met de beste commerciële organisaties.

Meer info vindt u op www.visa.be

Sodexo Motivation Solutions

Motivatie is het centrum van doeltreffendheid binnen een organisatie. De beste talenten aantrekken, fideliseren, aanmoedigen en belonen zijn één van de eerste uitdagingen van een onderneming en dat is de expertise van de Sodexo raadgevers.

Daarom biedt Sodexo aan alle klanten een hele waaier aan van motivation solutions, gaande van voordelen voor de werknemer door middel van extralegale voordelen zoals de Lunch Pass®, de (elektronische) maaltijdcheque van Sodexo, de Eco Pass®, de Sport & Culture Pass® of de Cadeau Pass® naar incentiveprogramma’s die prestaties bevorderen en belonen.

De Sodexo Groep in de wereld:


  • 50 miljoen consumenten per dag
  • 391.000 medewerkers
  • 80 landen
  • 21ste werkgever op wereldvlak

In België: 1 Belg op 4 komt dagelijks in contact met Sodexo: via de dienstencheque, de schoolkantine, het bedrijfsrestaurant, de maaltijdcheque …
Meer info vindt u op www.sodexo.be